Bara 3 veckor kvar!

0kommentarer

Ännu en solig och härlig dag :D Gud vad underbart det är med solen och värmen!!
Schemat för dagen? Skola först, sen hem och köra lite moppe och sne blir det träning :) Massa tävlingsträning nu! Vi tävlar ju RM3 nästa helg! Inte långt kvar och det är mycket som måste bli bättre! Men det här fixar vi brudar! 
Men måste vara full fokus på träningen nu för att vi ska hinna.
Iallafall så nu har jag just skrivit färdigt rapporten om Islam :) Mycket skönt måste jag säga! Var en ganska svår uppgift de här innan jag kom på hur jag skulle göra. Men nu e den klar iallafall så nu behöver jag inte tänka mer på det :) Nu kan jag istället koncentrera mig på matteprovet jag har idag :P Skönt att terminen snart är slut! Kan ni förstå att det bara är 3 veckor kvar?! Det kan inte jag iallfall ;) Ska bli så otroligt skönt! Läääängtar!
Nej nu ska jag gå på rast! Puss å kram <333


Gammal gympabild :)

 

Kommentera

Publiceras ej