Bacilusker, sluta invardera min kropp tack!!

0kommentarer

Hejsan!
Hemma från träning som gick helt okej :) Ellervar hur trött och seg i kroppen som helst så för att vara så trött så gick de ganska bra :P Vi tävlingstränade eftersom vi tävlar snart. Däremot har jag fått lite ont i halsen igen! Då kan man ju fråga sig om Gud verkligen hatar mig!! Nu har jag verkligen verkligen verkligen inte tid och ha ont i halsen! Dålig tidpunkt! Mycket dålig tidpunkt! Så därför har jag bestämt mig för att nej, jag tänker inte bli sjuk igen. Jag ska äta tok mycket frukt och verkligen se till att motarbete dessa små bacilusker som fått för sig å invardera min kropp. Gå å lägga mig tidigt, vitaminer, vara ute mycket, ja allt. Och framför allt mentalt tänkande! Jag tror faktiskt att det har väldigt mycket å göra med om man blir sjuk eller inte. Så därför, nej jag är inte sjuk. Jag är frisk :D
Nåja, nu lämnar vi detta. Dagen har varit bra :) Skolan var okej, vi gick å bada i bärsjön på rasten :D Tok skönt! Man kunde till och med vara i ett litet tag :) Så nu hoppas vi på lika fint väder imorn så vi kan bada! Sommaren e påväg!!
Nej nu ska jag dra! Puss å kram <3333


Sluta invardera min kropp!!!Omedelbart!!!

Kommentera

Publiceras ej