Viking Line

0kommentarer

Har haft en mycket tevlig dag med släkten! Vi var på båten och åt gott å hade trevligt :) Tyvärr fick jag inte i mig mkt mat, då jag är väldigt nervös. Inte kunnat äta speciellt mycket på hela dagen. Jag lär ju inte få i mig en smula imorn :P
Roligt å se kusinerna igen, var ju ett tagsen som sagt. Min ena kusin drar till Åre för att gå på ett gymnasium där i höst så då ser man inte honom mer sen! Mycket sorgligt! Får passa på att träffa han så mycket som möjligt nu istället :)
Nu ligger jag bara här å tar de lugnt å väntar på att klockan ska bli så mycket så man kan gå å lägga sig :P Imorn ska jag städa innan Johannes kommer. Måste dammsuga :P
Just nu sitter jag och pratar med den underbara människan Agnes! Fan vad jag saknar henne! Hon e så jävla underbart bäst! Finns alltid där när jag behöver henne, kommer med tips och råd och jag vet att hon aldrig skulle svika mig :) Så härligt å ha en sån vän som man kan lite på och som man vet alltid stöttar än till 100% vad som än händer! Du ska veta att jag alltid finns här för dig!! Älskar dig tjejen<3333
Ha de bäst! Pussar <333





Kommentera

Publiceras ej