En kul dag med Jentan!

2kommentarer

Tjena bloggen :)
Läget? Själv e de bara bra :) Varit med jentan hela dagen idag :) Mycket trevligt har vi haft de! Pratade hela  förmiddagen om allt mellan himmel å jord :) Sen gjorde vi pannkakor :P Gick inte så bra :P Jag tappade en på golvet när ja skulle vända den i luften :P Hehe men de var gott :)
Sen var vi grymt duktiga och gjorde styrkan :D Gick bra tycker jag! Vi gjorde intervaller, axelstyrka och fotstyrka och efter de badade vi :D Inte jättevarmt kanske men skönt efter man styrkat :P
Nu har jag just ätit och jennifer har gått hem. Ska bara ta de lugnt ikväll. kanske se någon film med föräldrarna :)
Aja ska dra nu! Puss å kram <333


2 kommentarer

Jennifer

15 Jun 2010 19:06

fan vilken bild frida, mohoho.

men det var as najs idag. jag älskar dej

F

15 Jun 2010 19:16

Hehe i know ;)

Hade jättekul jag med! Älskar dig <333

Kommentera

Publiceras ej