Underbara dagar, och fler blir de :D

2kommentarer

Hejsan!
Ledsen att jag inte sa hejdå innan jag stack förut men glömde helt enkelt bort de :P
Nu är jag iallafall här på skara sommarland :) eller ah, jag är ju iten där just nu men jag sitter i vår lilla stuga som vi bor i och fick låna Linus dator :D Mycket snällt!
Har haft sjuk kul hitils! Kom till Göteborg i måndags runt 13 nån gång. Gick runt lite på stan innan vi fick checka in på hotelet, jag införskaffade ett par flipp flopp :D Trävligt! Sen checkade vi in på hotelet typ 15 och då ringde jag Johannes :) Han kom dit så jag fick träffa han :D Underbart var de! Sen gick vi alla ut å käkade och tog en tripp på Avenyn. Vi åkte ett parisehjul som var någon stans där också :) Johannes var med då också så fick vara med honom en hel kväll, + hela dagen på liseberg i tisdags :D Ni kan ju snacka om att jag var lycklig :P
Liseberg var också toppen! Så sjukt roligt! jag åkte allting (stolt*) Trodde jag ju verkligen inte jag skulle göra. Men sjukt kul var de! Vi var där från typ 11 när de öppnade till 10 när de stängde :P
Sen idag åkte vi hit till Skara efter frukost. Sen badade vi lite i typ två timmar :) Har det mycket trevligt, men saknar Johannes extremt mycket. Tur han kommer hit nästa vecka :D
Nej nu ska jag blogga lite, lär ligga efter i mitt bloggläsande nu ;) Ha de bäst pussar <333

2 kommentarer

Agnes

30 Jun 2010 20:00

FRIDA!!!!!!!!!!! vi måste kolla på eclipse! ;) messa mig så fort du kommer hem! :D <333333333333

F

30 Jun 2010 20:04

De gör jag!! Saknar dig!! <3333333

Kommentera

Publiceras ej