Sova på studsmattan = ...........

0kommentarer

.......MYGGBITEN!!! Haha tro mig. Vet inte vad jag fick för mig inatt men jag fick iallafall för mig att jag och Micke skulle sova på studsmattan :P Så vi gjorde de :P Eller sov och sov, slumra väl mest lite :P Fast jag lyckades somna ganska ordentligt efter ett tag tror jag faktiskt. Men vaknade runt 3 av att de regnade ;) Haha inte speciellt trevligt :P Och mitt i allt ihop blev jag jättepigg och flamsig (övertrött kallas de) så jag bara låg å garva ;) Hehe tror inte Micke tyckte om mig speciellt mycket just då :P Men de var ju en upplevelse :P Micke åkte hem sen efter 3 tror jag och jag gick in å la mig. Men de var trevligt tycker jag :)
Idag regnar de för fullt... Ska väl bara sitta här hemma och häcka. Kanske kolla en film. Bra väder för de :) Ikväll ska jag iallafall hem till Agge, även Jasse kommer dit, och vi ska ha myskväll och kolla film :D Me like!
Nej nu måste jag kila! Ha de bäst pussar <333

Kommentera

Publiceras ej