Nervööööööös!!!

1kommentarer

Nervööööös! Jag är toknervös! Om 1½ timme ska jag stå och spela inför hela skolan! Jag tror jag dör! Usch, tänk om jag gör bort mig totalt?!
Förövrigt så ber jag om ursäkt för dåligt bloggande. Tänkte berätta lite om gårdagen :) Skolan gick snabbt och helt oekj, vi fick ha gympa i den nya gympasalen för första gången :D Den är så sjuuukt fin! Äntligen säger jag bara! Jag fick sluta tidigare från plugget också för jag var färdig med allt så jag drog hem och solade lite och laddade mentalt inför invigningen. Åker till gympasalen, vi börjar träna och köra igenom varven lite innan vi ska visa upp, och tror ni inte systern min landar rätt på nacken med en jävla höjd och fart? Jo de var precis vad som hände. Själv höll jag på å skita på mig när jag såg de så ni kan ju tänka er Sofia då som var den som landade upp och ner. Hon fick jätteont i ryggen och de hela slutade med att dem ringde ambulans och så vart de in till sjukan med henne. Stackars min pluttis säger jag bara. Där skrämde hon nog några själar regält. De var iallafall ingen fara med henne kan jag säga med en gång.
Nu till uppvisningen. Tycker den gick bra :) Inte speciellt svåra varv så... Var över på ett naffs :P Sen åkte jag hem och gjorde en liten snabb visit hos F och F, längesen nu, för att sen sitta lite framför datorn. Senare på kvällen repade vi och jag kan ju inte säga att de gick jättebra direkt... Och nu sitter jag här. Tok nervös. Får hoppas att de går bra.
Nej nu ska jag dra! Ha de bäst pussar <333


Någon random bild på mig från Italy

 

1 kommentarer

Vivi

03 Jun 2010 10:20

Du fixar det du är bäst!!!!!!!!!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej