Liten Hannah blir Stor, de här är din dag

2kommentarer

SOOOOOOOMMARLOOOOOV!!! Nu e jag fri! I hela 10 veckor! 10 veckor utan skola, utan tidiga mornar, utan läxor, utan allt! Bara allt de här underbara som man vill ha :D Tror ni det är underbart eller? Sommaren 2010 ska bli kanon!
Nu till rubriken. Även Hannie slutade skolan idag för alltid :) Eller hon lär väl plugga lite mer sen men de jag vill komma till e att hon tog studenten! :) Så idag är definitivt Hannies dag! Lilla Hannah har blivit stora Hannah! För 11 år sedan, år 1999, flyttade vi hit och träffade denna underbara varelse. En varelse vid namn Hannah Larsson :) Hon var då 8 år och skulle börja i 2an på lågstadiet. Nu har det gått 11 år och Hannah har fyllt 19 och just tagit studenten! jag kan inte fatta hur fort tiden har gått! Jag har verkligen inte hängt med i svängarna här! Känns ju som det var igår vi stod där uppe på eran parkering och sa hej till varandra. Lite blygt. Vi hade ju ändå aldrig träffats förut. En helt ny människa. Som visade sig vara en utav dem mest underbaraste på jorden. Det tog inte lång tid innan vi började leka och de var början på en helt fantastisk vänskap! En vänskap som kommer hålla livet ut! De vet du va? Mig blir du inte av med! Så tok många underbara minnen med dig <3 Snart 11 hela sommrar! Finns väl egentligen bara en sak jag vill ha sagt med den här texten.
Hannah, jag älskar dig och du är guld värd!<3


Underbara dagar på stranden!




Haha uppvisningarna! Kommer du ihåg? Minst en varje sommar! Underbart
skoj hade vi!

Haha observera Hannahs fot ;) Du å dina fötter ;) men så e de när man
gymnastiserar på elit nivå!

Valborg har vi också firat :D Massa gånger!

Och Midsommar! Hur mågna sånna har vi inte firat? Jagar leken på kvällen
när de började bli lite mörkt :D Haha kommer du ihåg jagarleken?



Massa vintrar också :D Hehe kommer ihåg något år, efter vi hade öppnat
julklapparna så sprang jag och sofia över till er för att vi skulel visa varandra
vad vi fått :D





Förra året firade vi 10 år med er :D Om jag minns rätt så firades dagen med
lite bad på stranden, en god sushi lunch och sen picknick :D Mycket skratt
och prat om minnen fick vi den dagen :D

Höll ju nästan på å glömma! kräftskiva! Hur många år har vi inte firat den
tillsammans?! Tror nästan vi firat den tillsammans flest gångern. Larsson,
Rothman och Johansson på Larssons alltan :D Kommer du ihåg? Vi hade så
mysigt! Kommer ihåg en gång, vi klättrade i era äppelträd och Andreas, din
kära bror, kastade nånting på oss ;) komemr inte riktigt ihåg vad de var :P
Typ en boll eller något :P Den lilla retstickan skulle minsan alltid hålla på å
busa ;)

Och de här är skönheten idag :D Vet inte mer vad jag ska skriva. Du är
underbar, jag älskar dig, vi älskar dig, och jag är så jävla glad att vi flyttade
hit den där sommar dagen år 1999 för annars hade jag fått leva dem här 11 åren
utan dig. Och de hade jag inte klarat av! Utan dig vore jag ingenting!
Tack för att du finns!

2 kommentarer

Hanna

10 Jun 2010 12:00

Åhhhhh min lilla, stora söta vän! Tack för ett jättegulligt inlägg och tack för en jättefin present och allt annat. Var helt sjukt kul att se er igår. Du, Ni kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta oavsett hur ofta vi ses. Du är helt awsome, och jag älskar dig. Fast dt e ngr år emellan oss så märks det knappt. DU e som min syster och dt kommer du alltid att vara. Nu väntar oss nya roliga äventyr. TACK TACK TACK Frida. DU e grym! <33

F

10 Jun 2010 15:42

Jag som ska tacka :D Du tar upp en stor del av mitt hjärta :D Nu ser vi till att den här sommaren blir lika bra som alla andra! <3333

Kommentera

Publiceras ej