Change, The name of the Band

5kommentarer



Micke på Bas, sång och kör :)


Jill på sång, kör och Piano


Elin på Sång, kör och Piano :)


Hugo på Gitarr och kör :)


Martin på Trummor :)


Jag på Gitarr och Kör :)


Jag och Jill


Micke och Hugo rockar loss på scen!


Jill och Elin :)

Det var vårt band! Har haft så sjukt kul när vi har repat och allt, verkligen underbara människor man har och göra med! Ni är guld värda!
(bilderna har min kära syster Sofia tagit!) www.sofiajohansssons.blogg.se

5 kommentarer

Vivi

05 Jun 2010 08:54

Synd att man inte kan höra hur ni låter.....

Pussokram

Hanna

05 Jun 2010 10:02

DU e så hiiiimla duktig Frida! Verkligen!

Jag e avis :P thihi

Snygg du e i håret också! :)



Snart ses vi :D:D <333

Sofia !

05 Jun 2010 13:06

Stolt Fotograf ! xD <33

Liv!

05 Jun 2010 20:06

Visste inte att du var med i ett band, Skit kul ju!! Men det är ju Hugo och Jill som ska börja i min klass :O

F

05 Jun 2010 22:14

Haha yes i know ;) Roliga typer de där!

Kommentera

Publiceras ej