Kanon midsommar och födelsedag!

0kommentarer

Hejsan!
Nu e midsommar och min födelsedag över :( Känns alltid lika tråkigt, har alltid så grymt roligt på midsommar! Och i år var inget undantag! Var en del folk här och vi hade riktigt mysigt! Åt och hade trevligt och jag fick en massa fina presenter! Fick pengar till både moppehjälm och dator, en bok med tips och ideér för dem som gillar å skriva (som jag), en jojjo, en gul Ice Watch (klocka för dem som inte vet), en tröja och en bok :) Jag är jättenöjd! Verkligen! Så tack så mycket allihop! Självklart tog vi midsommarnattsdoppet klockan 12 också :D Jag, Ronja och Sofia :) Sebban hängde på också, han badade dock inte ;) Så det var en riktigt lyckad midsommar! Så det var min midsommar :D Hur var eran?
Bilder kommer sen när jag har laddat in dem i datorn :)
Ha de bäst pussar <333

Kommentera

Publiceras ej