Jag är lycklig :D

1kommentarer

Jahap då var det en helt vanlig dag igen då... Trodde inte de var möjligt å sakna någon så mycket som ja gsaknar Johannes nu. Men det har varit så sjukt underbart och jag är så jävla lycklig :D De bästa är att vi ska träffas om typ en vecka igen för nästa tisdag åker vi till Liseberg så han kommer dit då med :D Underbar han e <333
Nu till dagen. Den ser tråkig ut för tillfället... Inget å göra. Försöker få tag på Micke för å se om han vill repa lite ikväll. Ska ju spela på midsommarafton, kanske itne sagt de? De ska jag iallafall runt midsommarstången och jag kan inte riktigt dme låtarna... Så måste öva. Annars händer inget idag :( Får väl försöka få tag i någon å se om nån vill hitta på ngt :)
Nu måste jag dra! ha de bäst pussar <333

1 kommentarer

mm

21 Jun 2010 14:42

Så kul att allting gick över förväntan med Johannes. Underbart att vara förälskat, eller hur???

Passar ju bra till Stockholms motto: In Love

Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej