Imorn drar vi till Göteborg!!

0kommentarer

Godmorgon!
Tok fint väder ute! Idag blir en dag vid Malmen :D Ska kolla Micke om han vill med!
Har faktiskt hunnit med och packa nu på morgonen också :) Imorn så drar vi och Temrinarna till Liseberg och Skara!! Ska bli så sjukt roligt :D Ska få träffa Johannes också :D Vi åker typ klockan 6 på morgonen imorn... lite väl tidigt kanske men då kan man ju sova i bilen iallafall :) Sjuk roligt kommer vi få de! Ska bli underbart :)
Men som sagt, först den här dagen :) Ska verkligen försöka göra styrka idag också. Skuter ju bara upp de hela tiden... Ajabaja på mig! Nästa vecka lär ju inte mycket styrka bli gjord eftersom vi e borta hela veckan.
Just de gårdagen kanske man ska nämna lite också :) På dagen så pluggade jag faktiskt en massa teori! Kändes bra. Sen typ klockan 5 så kom Micke och vi började kolla på Alla älskar Alice :) Riktigt bra film! Vi käkade, sen så frågade grannarna om vi ville med å spela kubb :D Inte fan bangar man på de! Så vi delade upp oss i lag och körde 3 omgångar med kubb! 2-1 slutade de hela och Mickes lag tooooorska!!!! Mohahahahaha!! Jävligt roligt var de! Sen kollade vi färdigt på filmen och efter de så var jag tok trött så jag gick å la mig :) Det var min gårdag lite fort sådär!
Hoppas ni får en kanon dag! Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej