Hide and seek

0kommentarer

Tjena mitt bena!
Inte skrivit något idag. Inte orkat ;) Har inte suttit speciellt mycket framför datorn över huvud taget faktiskt. Har hunnit med en hel del tycker jag. Städat på kontoret och börjat städa ut lång garderoben. Vi har som en lån garderob där vi har gäst sängar så passar på å städa där nu till Johannes kommer ;) Sen åt vi lunch hos farmor :) Mysigt! Sen har jag och Micke kollat lite film. Började med en som heter Hide and Seek, riktigt bra var den! Rekomenderar starkt! Är ju väldigt känslig för läskiga filmer så var lite skeptisk till den men tycker den var riktigt bra ändå. Lite för läskig kanske :P Efter de kolalde vi iallafall på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter :P Vi kollade hela familjen + Micke så de var mycket trevligt de med :) En tok bra film de också!
Det är väl min dag. Måste även tilläga att det bara är 5 dagar kvar tills Johannes komemr nu :D Inte mycket tid alls! Underbart kul ska de bli :)
Nu blir det sängen för min del, blivit en del sena kvällar nu så är trött. Men jag skriver nog imorn! Ha de bäst puss å kram <333

Btw, vad tycker ni om nya designen? Själv blev jag väldigt nöjd, Hannie fixade dne åt mig :D


Värd att se!

Kommentera

Publiceras ej