Första dagen på sommarlovet!

2kommentarer

Första dagen på sommarlovet dårå! Underbart härlig har den varit hitils! Började med att jag vaknade. Lite för tidigt om ni frågar mig. Låg däremot i sängen till typ 12 tror jag :D Seg morgon! Super skönt!
Sen åt jag lite frukost och begav mig sen ut med hunden för att möte Miccan och Jentan :) Vi drog ner och bada och där har vi varit till nu ungefär :D As skönt! Har just ätit lite pytt i panna och väntar på att richen ska komma å hämta oss :) Även fått mig en liten hjärtklappning också, hittade inte min tävlingsdräkt :P Men har hittat den nu iallafall så de var ju väldigt skönt. Hur som helst sen drar vi på träning och tränar 1½ timme å sen ede uppvisning :) Trevlans! Efter kanske vi ska ta ett litet kvällsdopp, jag Jentan och sofia, om det inte är för kallt ;)
Nej nu måste jag kila! Puss å kram <333

2 kommentarer

Wiman

11 Jun 2010 22:43

Snyggt fota! undrar vem som är så duktig på att ta foto på dig!

E M M A =)

12 Jun 2010 09:47

Vilken snygg tjej det är på bilden! ;D

Kommentera

Publiceras ej