Dålig gymnast!!!

3kommentarer

Shit vad kondisen och musklerna försvinner när man inte har tränat på några veckor asså! Just gjort veckans styrkepass och jävlar vad trött jag är! Det var inte ens mycket, lite småstyrka sådär bara. Men jag är helt slut! snurrar i huvudet, orkar knappt hålla upp armarna och jag mår illa! Inte bra de här, jag måste verkligen börja hålla igång igen...
Skippade faktiskt träningen igår, och ja jag har dåligt samvete :P Men jag och Miccan låg på stranden och från att ha haft massa träningslust så hade jag ingen alls. Så eftersom det var en frivillig träning så skippade jag och Miccan den. Vi låg och chillade på stranden ett bra tag istället och det var ju väldigt härligt de med, men inte är det ens i närheten av träning. Känner mig som en dålig gymnast! Fy på mig!!!
idag är det inte lika fint väder... Men inte dåligt  väder heller :) Så jag ska absolut inte klaga! Ska städa lite tror jag och sen i eftermiddag så ska förhoppningsvis jag å Micke ner och bada :) Ska kolla om han vill simma lite kanske, även de står med på styrkepappret så då e de lika bra att göra också. Så skönt å simma tycker jag :) De e något som jag faktiskt gillar väldigt mycket. Jag å Hannie brukar ju alltid simma massa på sommrarna :)
Nej nu blev det ett långt å segt inlägg :P Ni får ha en bra dag så skriver jag mer sen!


Haha stört skön bild på Micke!!! ;)

3 kommentarer

Hannipannie

24 Jun 2010 14:23

Fy frida :P men dt där ska ändras på när jag kmr ut! ;) jag ska nog få pli på dig! :D

<3<3<3

Anonym

24 Jun 2010 16:58

Bra de behövs!!! :D

Saknar dig massa!! <333

Vivi

24 Jun 2010 19:09

Micke kan helt klart vara med och bli gymnast!!!???!!!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej