Bästa dagen på länge!

5kommentarer

Då var de över! Spelningarna gick jättebra! Spelade fel några gånger men tror faktiskt inte de hördes så mycket :) Lite tråkigt att allt e över faktiskt. Har haft väldigt kul när vi har repat och allt :) Även om jag har varit väldigt nervös :P Trodde faktiskt inte vi skulel fixa de. Trodde inte de skulle bli av. Men de blev de :) Och glad är jag för de! Min underbara syster tog lite kort så det kommer bilder sen :)
När allt var klart så drog jag å Micke å bada :) Sofia hängde me å fota lite också :) Sen bar det av mot Frida och Petters (mina tränare) barngrupp. Dem hade avslunting och jag tittade på den för jag ska bli hjälptränare för den barngruppen i höst :) Dem var jätteduktiga! Sen var jag med på resten av träningen och nu sitter jag här :) Fick just reda på att jag ska kompa Micke imorn på kontrast också :P Lär ju bli spännande :P Riktigt roligt iallafall!
Det var min dag :) Den har varit riktigt bra! Den bästa på länge! Och imorn e de fredag också :D I love it!
Nej ni får ha de så bra! Puss å kram <3333


De här hade aldrig blivit av om de inte varit för dig Micke!
Tack så jättemycket de har varit råkul!!!

5 kommentarer

Wiman

04 Jun 2010 00:49

Och du litade inte på mig!:(

jag sa att vi skulle fixa det.. men du trotsa och fråga hur jag hade tänkt att allt skulle gå ihop:p

litar du på mig nu då? vet jag vad jag talar om?;)

Wiman

04 Jun 2010 00:50

Det hade inte heller blivit av om inte ni alla hade ställt upp och gett så mycket som ni i slutändan har gett!:)

Vivi

04 Jun 2010 10:37

Jag visste det Frida, du fixade det!

Lycka till ikväll.

Pussokram

F

04 Jun 2010 10:47

Jajaja jag litar väl på dig ;) Du vet vad du pratar om :)

mm

04 Jun 2010 20:22

Så synd att jag inte kunde komma just då. Tyvärr fick vi inte någon strömming, så det hade varit bättre att komma och lyssna till dig. Men det finns fler tillfällen, tror jag. pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej