1 Juni

4kommentarer

Hejsan :)
Tisdag idag :) Allt känns så himla lätt när det är så kort kvar till skolavslutningen :D Känns inte jobbigt alls att gå upp på morgonen! Skolan är inte heller jobbig, vi har mest eget arbete känns det som. Precis som det ska vara sista veckan i plugget! Gud de pirrar i magen när jag skriver så :P Fatta, nu har vi nästan gått ett helt år! Och det känns som att jag började 8an igår. Tänk vad fort tiden går egentligen. Härligt och underbart men samtidigt skrämmande.
Är iallafall inte långt kvar till Johannes kommer hit nu heller :D 2 veckor på fredag bara! Känns som jag börja chatta med dig igår också. Men de var nästan ett år sen nu. Som sagt, tiden går fort. Skit kul ska de bli att du kommer hit iallafall :D
Just de ny månad idah också ju :) 1 Juni. Nu e de sommar :D Officiell sommar! Juni är ju typsik sommamånad :D Så planering för den här månaden skulle väl sitta fint?

♥ Invigning av gympahallen  (för mer info om de forsätt läs)
♥ Spela för plugget på torsdag. (De vi har repat för i några månader nu)
♥ SKOLAVSLUTNING!!!!
♥ Hanna Larssons student :D (samma dag som skolavslutningen)
♥ Johannes kommer hit :D
♥ Midsommarafton
♥ Jag fyller byxmyndig :)
♥ Vi åker till Liseberg och skara med temrinarna :D (Något jag inte berättat om)

Jag tror inte jag har missat något nu :) Mycket som händer denna månad :)
Nu till dagens planering ser väl ut som vilken tisdag som helst. Skola först och sen träning. Vi ska öva inför imorn :) Inte berättat om de men vår skola har ju byggt en ny gympasal hela de här året och den ska nu invigas imorn :) Då ska Norrtälje gymnastik förening uppträda där :) Så bara å öva till de idag då! Känner mig däremot inte så taggad till de här, har varit nervös tillräckligt nu tycker jag. Dessutom har jag torsdag att vara nervös för när vi ska spela upp för skolan. Jävlar vilket långt inlägg de här blev föresten. Ber om ursäkt. Nej nu ska jag itne skriva mer! Ha de bäst pussar <333

4 kommentarer

moa

01 Jun 2010 10:50

haha visst, gör det du ! :D <3

Anonym

01 Jun 2010 15:17

Visst, men skriv också Copyright xD Puss<3

Johannes

01 Jun 2010 18:46

Ska bli underbart att få vara med dig en hel helg :)

Be inte om ursäkt för långa inlägg, jag gillar när du skriver mycket ;)

Puss

F

02 Jun 2010 07:58

Du e underbar :) Älskar dig

Puss

Kommentera

Publiceras ej