Viktor

0kommentarer

Tjena tjena!
Inte lika fint väder idag. Ganska skönt faktiskt om ni frågar mig. Man bli så sjukt trött av värmen och solen efter ett tag. Inte för att jag vill ha regn å moln hela tiden men en liten paus kan var skönt ibland :)
Idag har jag varit lite med Viktor faktiskt :) Vår granne på 1½ år. Så söt han e! Ska kanske ner och bada med honom sen, får se. Har även packat de sista. Inte långt kvar tills jag drar till Gotland nu :) Ska bli riktigt roligt!
Börjar även få lite ordning på mobilen :) Igår fixade jag så att jag kan surfa på mobilen för 69 kronor i månaden :D Så förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera lite under veckan :D Får se, än så länge har blogg.se bråkat lite på mobilen eller så e det bara jag som inte fattar ;) Ska försöka få ordning på de iallafall :)
Nu måste jag dra och ifall jag inte uppdaterar något mer innan jag drar så får ni ha det så jättebra! Det ska jag ha iallafall :D Puss å kram <3333


Jag å viktor förra året :)

Kommentera

Publiceras ej