Poolparty

4kommentarer

Tjoo!
Just kommit hem från Norrtälje :) Mycket trevligt var det! Vi var inte där så länge men det var lagom :) Köpte trosor, bh, T-shirt och en plånobk :)
Iallafall så igår var vi på poolparty hos min faster :) Mycket roligt var de! Kom lite annat folk också, trevligt :)
Ikväll ska jag, Soffan och Mathilda ha myskväll :) Vi ska kolla film och mysa :D Love it! Ska även få bli lite fotad :)
Sofia ska få en fotostudio, håller på å fixar den, så jag ska bli lite fotad sen tror jag :)
Måste bara skriva att jag älskar Johannes galet mycket å e typ jordens lyckligaste som får vara hans flickvän! :D Vore verkligen ingenting utan dig! Tack för att du finns :) <3333
Aja skriver mer sen! Puss <33333















4 kommentarer

Jennifer & Miccan

29 Jul 2010 00:27

Hejsan vännen ♥

Just nu har MSJE en fototävling med temat Blandat !

Vi skulle bli jätte glada om just du skulle vilja vara med.

Ha det så skoj, pussar Msje !

Vivi

29 Jul 2010 10:47

Det ser ju riktigt trevligt ut!

Jätte kul att se dig.

Pussokram

Johannes

29 Jul 2010 17:11

Älskar dig galet mycket <3

Jag som skall vara glad för att ha dig som flickvän

Tack för att du finns, du e mitt allt, vore inget utan dig

F

29 Jul 2010 18:13

Gullig du e :) <333

Kommentera

Publiceras ej