Trött

1kommentarer

Tjoo alla glada!!
Trött som fan, ingen aning om varför. Haft en rolig dag. Lekt lite med min granne Johanna (5 år) sen drog jag å Micke ner å bada. Låg där några timmar. Sen åkte jag in en snabbis till Norrtälje för å snacka lite med dem som också ska vara tränare för barn i gympa imorn :) Har inte berättat om de, men det är ett litet miniläger i Norrtälje för dem som vill testa på gymnastik å jag ska vara tränare :) Ska bli så sjukt roligt! Är rå taggad och ser verkligen fram emot de!
Nu ska jag snart ner å käka hos F och F :D Efter tror jag att jag å Micke ska ta ett litet kvällsdopp och sen ska jag abra chilla. Som sagt, är sjukt trött.
Aja ni får ha de så bra! Byeeeee!!


Hehe visste inte vad jag skulle ta för bild :P

1 kommentarer

Hanna

04 Jul 2010 21:52

Okej, kul :D hur länge stannar han då? Var dt tills på söndag??

Åhh juste, vad roligt. :) Jag vet inte riktigt när jag kmr ut faktiskt..hade tänkt åka ut i helgen men eftersom vi skulle fira min kusin så blev dt inte så. Imorn har jag träning och på onsdag och torsdag, så jag vet inte riktigt hur jag gör. antar att jag antingen kmr ut på tisdag eller så får dt bli på torsdag eller fredag...e du hemma nästa vecka??

<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej