Ny mobil!! :D

4kommentarer

Tjoo!
Nu har jag fått min mobil! :D Åkte och hämtade den imorse :D Jag älskar den! Så jävla najs den är! Haha fast jag fattar inte så mycket ;) Eller jo jag börjar förstå lite nu :)
Dagen har tillbringats på stranden :) Eller halva dagen iallafall. Även sagt hejdå till Hannie, hon åker till Italien imorn!
När jag kom hem från stranden så ringde typ Micke med en gång och frågade om jag ville hänga med å bada :P Så de gjorde jag, i Malmen med Wilsson och någon Anton också :) Trevligt trevligt!
Nu har jag just packat lite, jag drar nämligen till Gotland imorn med Aggepagg!! :D Asroligt ska det bli! Eller det är väl på söndag egentligen för båten går klockan 5 på morgonen :P Så ska sova hos Agge imorn :) Mysigt ska det bli! Som satan! Så antagligen ingen uppdatering från min sida :( Kommer hem igen den 25.
Nu ska jag dra! Puss å kram <333

Har ju lovat bild på hjälmen så här kommer den :)


Vad tkr ni?? :D

4 kommentarer

Johannes

16 Jul 2010 22:40

Snygg och häftig :)

F

16 Jul 2010 23:46

Tack :D

Vivi

17 Jul 2010 10:30

Skitsnygg!

Pussokram

Vivi

17 Jul 2010 10:31

Skitsnygg!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej