Min dag :)

1kommentarer

Tjenixen!
Läget? Själv e de najs :) Just kommit in från en jättemysig prommis med Hannie :D Gud vad jag har saknat den bruden! Det här var våran första sommarlovsdag tillsammans :D Vi har gjort Sushi med Mathilda, Sofia och Jennifer idag också :) Som förra året :) Asgott var det! Sen har vi ju varit på stranden också och Hanna har hjälpt mig plugga till Teori provet. Jag skriver ju upp imorn! Känns faktiskt helt okej :)
Sen har jag ju varit på Andö också med underbara brudar :D Jag anlände igår kväll efter träningen som förövrigt var väldigt jobbig men ganska rolig :P Vi satt å spelade gitarr på berget i solnedgången å hade så underbart mysigt! Sjöng å spelade och åt chips gjorde vi :) Och pratade såklart :) Vet inte när vi somnade men vi blev iallafall väckta klockan 4 på morgonen av att Mathildas pappa ringde å tyckte vi skulle åka hem för det skulle börja åska å blixtra jättemycket :P Så vi vart jättepigga sen visade det sig att vi inte ens behövde åka hem ;) Haha så vi gick å satte oss å snacka i tältet igen och sen somna vi :P På förmiddagen badade vi å hade mys och sen åkte vi hem run 2. Så det var min dag :) Den har varit toppen! Vi måste göra om det där brudar!!!<33
Nu ska jag å Hannie ha chattkväll som vi jämt hade förra sommaren :) Massa mys!
Puss å kram skumbanan!

Tyvärr har jag inte tagit några bilder för jag har ingen kamera :( Men här kommer en från förra året :)

1 kommentarer

Vivi

14 Jul 2010 22:55

Lycka till med teoriprovet!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej