Kramkalas

1kommentarer

Hej och förlåt för dåligt bloggande!!
Orkade verkligen inte blogga igår. Men min gårdag var riktigt bra! Först var jag tränare på minilägret och gud så roligt det är! Dem är så grymt duktiga, lär sig hur fort som helst! Riktigt roligt är det! Idag är sista dagen på minilägret och dme ska få visa upp för sina föräldrar vad dem har lärt sig :)
Iallafall så när jag kom hem igår så städade jag lite och sen duschade jag. Efter maten slängde jag mig upp på cykeln (inte länge till, snart har jag moppe!) och begav mig mot Jasmine :D Jasse åker på språkresa om en vecka, till England, och ska vara borta i 3 hela veckor!!! Fyyyy vad sorgligt! Inte se av henne på hur länge som helst! Jag, Jasse och Agge samlades då alltså den kvällen för att titta på film och fixa msn åt Jasmine så vi kan hålla kontakten via datorn :D Pretty Women tittade vi på och sen blev det ett stort kramkalas innan jag å Agnes till slut cyklade hem. Kommer sakna min Jasmine!! Men jag tror och hoppas att hon kommer få jätteroligt i England :D Love u Sweetie!!
Nu till dagen tycker jag. Om ungefär en timme blig jag hämtad av Richard, så drar vi till Norrtan för å träna gullungar. När jag kommer hem ska jag städa de sista, duscha och sen åka å hämta Johannes på tågstationen!! :D Saknar han hur mycket som helst! Fan vad kul de ska bli!! Å han stannar enda till söndag! :D Underbart! Så ni lär inte höra av mig dem här dagarna. Så antagligen blir dey här sista inlägget om jag inte hinner slänga in ett till i eftermiddag. Men räkna inte med de. Så ni får ha det så bra dem här dagarna för de ska jag ha!! Puss å kram <333


Lite suddig bild tyvärr :(

1 kommentarer

mm

07 Jul 2010 13:12

Tja, så får du ha det så bra, fröken "icke nåbar". Verkar ju som om du dessutom har hämtat dig från en ev förkylning, så tursamt. Vi ska ut imorgon på några dagars segling, hör väl inte så mycket av oss heller. Men du kan ju alltid ringa om du saknar mm mot förmodan. pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej