Hemma från Gotland

2kommentarer

Heeeeejjj!!!
Hemma nu :D Eller kom hem igår men orkade faktiskt inte blogga då :P Har haft de helt galet roligt! Guud vad ja älskar dig Agnes :D Vi har mest varit på stranden men åkt runt lite också :) Åkte å kolla på raoukarna (stavning*)
och lummelunda grottorna :) Riktigt häftigt!
Iallafall så tänker jag inte tråka ut er med världens längsta inlägg utan kommer lite bilder sen istället :)
Idag har jag varit med Micke :D Vi har kollat 24 (på tok för längesen vi gjorde de nu) och åkt till Norrtälje :)
Just de, jag har fått Moppen nu ju!!! Så igår åkte jag för första gången :D Så jävla najs :D Jentan fick hänga med också :D Men nu till de tragiska, den e trasig... Jag blir fan helt jävla galen! Är det inte meningen att jag ska ha någon moppe eller? Gaaaah blir galen!! Aja, nu skulle iallafall pappa försöka fixa de idag. Måste bara skriva ett jätte stort TACK till min pappa å mamma som har hållt på å fixat så mycket med moppen å allt :) Ni är verkligen bäst!! Älskar er!
Ikväll ska vi till mina kusiner :) Adrian har kommit in på ett gymnasium i Åre så han börjar där till hösten så vi ska väl ha lite avskedningsmiddag. Något åt de hållet iallafall. Vet inte när ja kommer hem.
Föresten så har Johannes bokat ny resa hit nu :D 9-13 september å han ska vara här lika länge som sist! Med mig två dagar i skolan också :D Fan vad kuuuuuul! Längtar massa :D
Nej nu ska jag börja göra mig i ordning! Bilder från Gotland lägger ja ut någon annan dag :) Puss å kram!

2 kommentarer

Johannes

26 Jul 2010 18:29

Ska bli helt underbart o få vara med dig igen :-)

Älskar dig hur mkt som helst <3

Puss

F

26 Jul 2010 22:36

Älskar dig med! <3

Du betyder allt :)

Puss <3333

Kommentera

Publiceras ej