Gotland bilder!

0kommentarer

Här kommer bilder från Gotland!! :D














Kärlek <3
















Kapten Big Mouth!!












Det var lite bilder från Gotland! Måste säga att jag hade en helt underbar vecka med en underbar vän :D
Du finns alltid där när jag behöver dig, lyssnar när jag vill prata, kommer med bra råd. Vi har hur kul som helst tillsammans, skrattar å flummar, men kan också vara helt allvarliga och prata om allt viktigt här i livet.
Du är precis som en bästa vän ska vara! Perfekt e du :) Och de ska du vara stolt över för det är inte många som är så bra som du!
Älskar dig Agnes Westergård! Du och jag för alltid <3333

Nu ska jag sova för imorn ska jag upp tidigt, ska till Norrtan med Hannie, Syrran och Mathilda :D Galet roligt!
Puss å kram <33333


Kommentera

Publiceras ej