Farväl kusse!!

0kommentarer

Tjenamors!
Nu har jag packat färdigt. Det tog ju sin lilla tid och min väska e proppfull :P Vi ska ju på läger med gympan imorn :D Till Karlskrona! Ska bli galet roligt!
Nu sitter jag och försöker rensa lite musik på min Ipod. Men det funkar inte... Blir galen!
Idag har jag sagt farväl till min kära kusin. Nu ses vi inte mer på ett bra tag! Han ska ju plugga i Åre och åker i Augusit, så vi kommer inte träffas mer innan :( Kommer sakna kussen ju!
Är även lite småarg för på Gotland köpte jag ett par hörlurar till Ipoden för 200 kr för dem andra hade gått sönder men nu idag hittade jag ett par andra bättre som jag hade här hemma! Väääääldigt irriterande.
Just det ska lägga upp bilder fårn när jag blev fotad också. Ska verkligen försöka ladda up pbilder ikväll, ska bli lite fotad då med så laddar nog upp alla på en gång då. Om jag hinner. Måste chatta också :P Just det, beställa nå jävla papper till Boxern också! Fan vad mycket å göra då... Har inte berättat att jag klarade å koppla in min boxer till mitt rum helt själv igår :D Frida teknisk! Däremot så var det något jävla pappar med en kod som man skulle fått också men de har vi inte fått. Så nu måste jag ringa å be dem skicka ett sånt. Får nog göra det med en gång.
Nej nu blev det ett sånt där långt å jobbigt inlägg igen... Måste skärpa mig. Ha de bäst puss <3333






Kommer sakna dig!!!

Kommentera

Publiceras ej