Eclipse

1kommentarer

Asnice dag! Var ju och såg Ecplipse med dem bästa tjejerna :D Astrevligt! Även fast de var så varmt så man höll på å dö ;) Kände att den här dagen egentligen skulle tillbringats på stranden, men tyckte de gick lika bra i stockholm :) hade ju som sagt väldigt trevligt sällskap :) Filmen var bra tycker jag, bättre än tvåan :) Men tycker fortfarande att ettan e bäst :D
När jag kom hem chattade jag lite sen drog jag och Micke å bada :D Inte setts på massa länge så de var kul å se han igen :) Har saknat den galna människan! Så de var mycket roligt :)
För stunden sitter jag å webbar å snackar med Agnes :D Älskar den bruden :)
Nu ska jag webba vidare å va lite social!! Puss <333

1 kommentarer

Hanna

04 Jul 2010 11:57

Hahha, taack! :D Men jag ser mest hemsk ut på den där bilden! ^^

Kmr Johannes till dig på onsdag??

JAG SAKNAR DIG FRIDA!

Kommentera

Publiceras ej