Dåligt bloggande...

0kommentarer

Tjoo!
Läget? Med mig e de bra, just kommit hem från en dag i Norrtälje :) Har ätit och bowlat med Mormor, Morfar, Ossian och Adrian :D Mycket trevligt! Var väldigt trött bara... Men hade jättekul :) Tack så mycket för idag!!
Ledsen för dåligt bloggande men blir helt enkelt så på sommaren :P
Gårdagen var jättemysig, hade filmkväll med Mathilda och Sofia och vi såg på 2012 :) Inte jättebra film faktiskt om ni frågar mig. Trodde den skulle vara bättre. Ganska hemsk och sen hade dem lite för mycket tur hela tiden. Men nu har man ju sett den iallafall :) Sen började det åska och blixtra på kvällen också. Lite läskigt tycker jag men mysigt också :)
Just de blev fotad igår också :) Det var kul, blev några bra bilder. Bara de att jag å Mathilda inte är så bra på å vara modeller ;) haha vi kunde inte vara så seriösa :P
Ska kanske bli fotad idag också så då lägger jag upp bilder sen :)
Nu ska jag läsa lite bloggar! Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej