Jag e grym på armhävningar !

2kommentarer

Tjo!
Hemma från träningen nu. Den gick väl helt okej. Var väldigt seg i början och gålängorna är väl inte de roligaste direkt. Men de gick bra å dansa :) Jag körde asmånga armhävningar! Jag var grym! Och efter var jag så jävla trött i armarna så jag bara la mig ner på golvet och börja asgarva :P Asså jag låg där hur länge som helst och garva så mkt att jag grina åt ingenting :P Fatta inte hur de kan bli så :P Väldigt sjukt :P
Nu ska jag ta de väldigt lugnt för jag är helt slut i hela kroppen. Ska nog plugga lite också för jag har prov imorn... I No. Får se hur de går. Ha de bäst pussar <3333

2 kommentarer

Vivi

08 Feb 2010 00:14

Jag som inte kan göra en armhävning......

Pussokram

Vivi

E M M A =)

08 Feb 2010 16:46

De är bra frida!!! Armhävningar gillar ja ;)

Kommentera

Publiceras ej