Hemma igen

2kommentarer

Jaha... hemma från skolan igen dårå. Gick dit men gick hem igen efter engelskan. Suck... Jag har verkligen inte tid å vara sjuk. Jag kan inte missa konfan imorn och jag vill gå på träningen! Också kan jag itne kolla film med Micke nu heller. Tråkigt som fan, hade sätt fram emot de. Men men de e sånt som händer.
Får bli en lugn dag nu med massa vila så jag är frisk till imorn. Har just kollat på filmen från när jag å Micke spelade för släkten i sommras :D Asså guud vad kul de var! Så jäkla mycket sommar minnen som kommer tillbaka! Den sommarn var verkligen den bästa i mitt liv. Allt var så otroligt underbart. Spelade en massor med gitarr, låg på strande hur mycket som helst, åkte ut med lilla båten massa kväller, var med kompisar, åkte till Italien och ja... listan kan bli lång. Hoppas verkligen den här sommarn blir lika bra!
Nu måste jag dra! Ha de bäst puss <333

Bjuder på lite bilder från sommarn :)

















Okej de blev ganska många bilder jag vet men kunde inte låta bli :P

2 kommentarer

Micke Nyfiken

19 Feb 2010 14:45

Klart brunast i på sista kortet:D

Vivi

19 Feb 2010 15:12

Jag älskar vintern men jag håller med, man börjar längta efter sommaren.....iallafall efter 1 timmes skottning!

Krya på dig

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej