Två hela långa veckor!

0kommentarer

Godmorgon.
Tisdag idag. Är lite små seg men vem är inte de klockan 8 på morgonen?
Idag blir det skola och sen träning :) Ska bli roligt med träning! Har typ inte tränat ordentligt på evigheter.
Igår spelade ju jag gitarr och de gck bra :) Skit kul var de som alltid :) Sen efter så kollade vi på filmer från när vi har spelat gitarr :) Skojsigt! Nu träffas vi inte på hela TVÅ VECKOR!!! Fy fan vad lång tid! Jag kommer inte klara mig. Vi som brukar ses flere dagar i veckan och nu ska vi inte ses alls på två veckor! De är oerhört lång tid! Ska ju iof få åka en massa bräda och ha roligt :) De går nog fort.. Innan jag vet ordet av så e lovet slut. Å andra sidan så är inte veckorna mellan sportlovet och påsklovet nå jobbiga alls. Aja de tar vi då.
Nu måste jag dra till plugget! Ha de bra dag Kisses <33

                       

Kommentera

Publiceras ej