Torsdag=snart helg :D

1kommentarer

Tjoooo!
Torsdag vilket betyder snart helg :D Me like! Ska göra en massa i helgen faktiskt... Lite för mycket. Imorn ska jag å Micke kolla film, de ska bli skit kul :) Sen på lördag ska jag först iväg på konfa (inte fullt så kul) och sen blir de täby träning :D Dubblar, här kommer jag !! På söndag ska jag på gudstjänst och sen iväg till träning. Så både roliga och tråkiga saker. Får se hur mycket bloggande det blir, måste ju som sagt prioretera träningar och konfa först. Men några inlägg ska jag väl hinna klämma in :P
Idag är det skola som gäller. Lugn dag idag, däremot har jag matteprov... Får se hur de går är as nervös.
Efter ska jag åka in till Norrtan för att först försöka hämta ut nyckeln till Grind skola (där jag tränar barngrupperna) och sen blir det träning :D Hoppas verkligen att jag kan vara med på tumbling också idag. Fattar inte varför jag fortfarande har ont i naveln? De borde ha gått över för länge sen !
Aja e väl bara å stå ut :P Nu måste jag kila! Puss å kram <3333

1 kommentarer

Vivi

18 Feb 2010 10:36

Tålamod Frida.......Lycka till med matten.

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej