Tidigt uppe

2kommentarer

Usch... tidigt uppe. Jag är as trött. Skulle verkligen inte haft något emot att sova nu. Men nej de har jag inte tid me inte. Ska på gudstjänst. Inte jättesugen på de om jag ska vara helt ärlig. Men efter ska jag iallafall spela gitarr :) Vi ska öva tills i sommar :P De ska bli riktigt kul :) Sen ska jag å Micke kolla film och klockan halv 5 blir det träning :) Så en rolig dag om man inte räknar med gudstjänsten. Men den är å andra sidan bara i 1½ timme. Så jag klarar mig.
Imorn är det skola igen, segt men det är sista veckan innan sportlov :D Guuud vad skööönt! Längtar som attan till sportlovet! Ska bli så jäkla kul!
Nu måste jag dra för Agge kommer snart och hämtar mig. Ha en bra dag för de ska jag ha! Pussar <333


Bild på favorit tjejerna <333

2 kommentarer

Vivi

21 Feb 2010 14:57

Ottsjö! snart är vi där!

Pussokram

mm

22 Feb 2010 09:26

Räknar med att du är i skolan nu (måndag fm) och att du inte är så astrött längre. Skulle du kunna komma hit efter skolan, har nåt för dig att prova. Kan köra hem dig sedan. Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej