Snaaaark

1kommentarer

Snaaaaark.... Jag pallar inte skola idag. Usch tråååååkigt! Jag vill vara hemma.
Sitter för tillfället å lyssnar på Everlong. Väldigt bra låt av Foo Fighters som jag tycker ni borde checka in ;)
Idag blir det träning efter plugget. B-vecka vilket betyder tävlingsträning, inga grunder och inte så mycket styrka :D Jippi ! Ska bli riktigt roligt!
Hade väldigt roligt igår iallafall, Micke kom över å vi kika de sista avsnitten av 24 på den andra säsongen :) Sen satt vi å kolla massa musik på Spotify. Och jag kan väl kanske möjligen erkänna att Micke inte har så jätte dålig musik smak alltid :P Bara ibland :P
Nu måste jag dra! Ha de bäst pussokram <333


1 kommentarer

Wiman

16 Feb 2010 10:56

Tack Frida! Där tog du bort den smutskastningen du slängde över mig förra veckan ;) jag HAR bra musiksmak:)

Kommentera

Publiceras ej