Pierca naveln

0kommentarer

God morgon!
Freeeeedag :D Yeah i love it! Och jag ska pierca naveln idag :D Fan vad jag e nervös :P Har asont i magen :P Men om man tänker efter så om de gör ont (vilket de inte borde göra för alla säger att det inte gör de) Så gör de ju bara ont i nån sekund och sen sitter den där. Och jag behöver aldrig göra om de igen för där kommer den sitta sen :) Sen är det ju bara lite smärta vi talar om, de e ju inge farligt egentligen :P De ska bli skit kul iallafall!
Snälla Lisa ska med och hålla mig i handen :D Jag tror hon kommer få ondare i sin hand än vad jag får i naveln :P Ah hon följer iallafall med mig hem efter plugget sen ska vi ta buss in :)
Ikväll kommer Micke och vi ska ha 24 maraton :D Roooooligt ! Ja de e väl allt som händer idag. Men innan allt de här e de en skoldag man ska klara av. Men den går nog ganska fort :)
Ha en bra dag puss å kram <3333

Kommentera

Publiceras ej