Nu e de gjort !

4kommentarer

Nu är det gjort! Nu sitter den där :D Och jäklarns vad nöjd jag e! Blev riktigt snyggt tycker jag! Men de gjorde ganska ont faktiskt om jag ska vara ärlig. Men de var ju inte värre än att man kan stå ut med de :P Var ju som sagt bara i några sekunder.
Nu har iallafall Micke just åkt hem, blev inge maraton för han skulle upp och jobba imorn. Men vi hann kolla några avsnitt ändå :) Bra som alltid ! Lite mörbultad bara, jag hatar att bli kittlad under fötterna :P Och både jag å Micke e väldigt envisa så ja... de blir ju som de blir :P
Men nu ska jag sova för jag e as trött! Sov gott kraaaam <333


Haha gammaaaal bild ! Älskar er tjejer <333

4 kommentarer

Vivi

13 Feb 2010 14:45

Modigt gjort, hoppas det blev ett fint litet smycke!

Pussokram

Vivi

ebba

13 Feb 2010 15:08

du får lägga ut en bild!:) kramar

l i s a

15 Feb 2010 19:47

vart hittade du den bilden? :)<3

F

16 Feb 2010 07:57

Haha jag har tagit den själv :P På min mage vettu ;)

Kommentera

Publiceras ej