Micke har dålig musiksmak !

1kommentarer

Tjooo!!
Sorry för dålig uppdatering men har faktiskt inte orkat idag :P
Var i skolan först. Hade No prov. Kändes ganska bra faktiskt :) Hoppas jag hade några rätt iallafall :P
När jag kom hem satt jag lite vid datorn och sen kom Micke runt halv 7 och vi spela lite gitarr :D Riktigt roligt! Var typ år och dar sen nu! Sen kolla vi 24 och nu ligger vi å lyssnar på skit musik för Micke har ingen musik smak :P
Aja skriver mer imorn! Ha de bäst pussar <3333

1 kommentarer

mm

09 Feb 2010 15:43

Hallo,min vän! Var länge sen vi hade kontakt. Hörde av Mamma hur bra det går med dina voltar /dubbelvoltar och också med engelska i skolan. Du har fått mycket beröm förstod jag. Grattis och fortsätt. Hur känns det med tyska? Wie wäre es mit einigen Kommentaren in deutsch von mir? Nejhe, förstod väl det. Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej