Måndag och ny månad :)

0kommentarer

Hejsan!
Nu e de ny månad ! Trevlans trevlans! Vet inte om de händer nå speciellt den här månaden. Tror faktiskt inte de. Lite små tråkigt men så e de ibland.
Idag har jag iallafall varit i plugget som vanligt. Efter åkte jag och klippte mig :) Så nu e de kort igen :D Underbart säger jag bara! Jag känner mig fri :D Sen åkte jag in till Norrtälje för jag skulle kolla synen eftersom jag ska ta moppekort snart och hyra bräda för vi ska åka med skolan på onsdag :) Sen har jag fått en liten crazy idé att jag ska pierca naveln :P Så jag skulel gjort de idag :P Fast de blev inte så. Men ska göra de nästa fredag för hoppningsvis :D Nervööööst men snyggt :)
Ikväll ska jag plugag matte... Hamnade efter i skolan idag. Tråkigt men nödvändigt tyvärr.
Aja ska dra nu! Ha de bäst pussar <333

Kommentera

Publiceras ej