Harry potter kväll med tjejorna :D

0kommentarer

Hejsan!
Hemma nu från en mycket trevlig kväll med Tjejorna :D Vi kollade på Harry potter och den flammande bägaren :) Den e riktigt bra. Men frågar ni mig så tycker jag att den e dne läskigaste :P Har inte sätt 6an än dock så vet ju inte hur de e med den :P Okej, jag vet de låter larvigt, harry potter e ju inge läskig :P Men jag e känslig :P
Aja vart rårädd iallafall när det var som mest spännande och det helt plötsligt dunsade ne snöboll i fönstret :P Och kan säga att det inte bara var jag som hoppade till :P Var Stahl, Anton, Miccan och Matti som höll på där ute ;) Varför blir jag inte förvånad ;) Jo, för att jag hade sätt Miccan och Matti smyga utanför huset innan precis när jag kom! Haha där blev dem tagna på bar gärning kan man ju säga ;P
Men nu ska jag dra! Ha de bäst pussar <3333

Kommentera

Publiceras ej