Har tråkigt vilket leder till detta

1kommentarer

Jag vill ha Lov

Jag lyssnar mest på den som vill prata

Jag pratar lite för mycket kanske :P

Jag gillar inte å missa träningen

Min bästa vän är underbar <333

Jag avskyr när folk drygar sig

Kärlek är jobbig

Jag gillar att träna å sitta vid datorn :D

Jag kommer alltid att älska dig
Jag är hemligt förälskad i ingen

Sist jag grät var jag ledsen

Min mobiltelefon är fiiiiin

När jag vaknar på morgonen vill jag inte gå upp

Innan jag går och lägger mig sitter jag vid datorn
Idag har jag
varit i plugget och suttit vid datorn

Jag just nu tänker på all möjlig skit

I kväll ska jag sitta vid datorn

I morgon kommer jag gå till plugget och kolla film :)

Jag hoppas på tok för mycket
Jag vill verkligen träffa dig

1 kommentarer

Vivi

19 Feb 2010 15:10

Vilket gulligt frågeformulär!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej