Dubbel!!! :D

0kommentarer

Go kväll :D
Sitter å har myskväll med Moa och Syrran :) Vi kollar film :D Eller dem halvsover typ :P  Vi kollar herbie.
Träning gick iallafall asbra :D Först körde vi lite trampolin :) Passade bra eftersom jag var väldigt seg i kroppen och då måste man inte anstränga sig så mycket. Så då skruvade jag lite. Sen körde vi lite skruvar på trampet och jag körde 1½ :D Sen i slutet körde jag dubbel! :D Två gånger till och med! Läskigt som fan men jag gjorde de :D
Så jag e fett stolt :D
Aja vare ju i Täby med Agge innan :) Det var väldigt trevligt :D Jag hittade ett par as snygga jeans :D De kändes inte ens som jeans :P De kändes nästan som mjukisar :P Lägger ut bild sen om jag orkar :P
Nu ska jag dra! ha de bäst pussar <333


Haha jättegammal bild :P

Kommentera

Publiceras ej