Alla hjärtans dag

1kommentarer

God morgon!
Idag är det Alla hjärtans dag :D Myyysigt! Inte för att de händer något speciellt för de men det är ju alltid trevligt ändå :P ♥
Vakna 09:20 !! Lite för tidigt tycker jag faktiskt... men så funkar jag, om jag vaknar och känner mig pigg då kan jag verkligen inte somna om. De är väldigt irreterande faktiskt. Jag vet ju att jag inte kommer känna mig utvilad sen. Och ikväll kommer jag få jättesvårt å somna eftersom jag varit upp sent några kvällar nu så då tror min hjärna att jag ska vara uppe sent och är inte trött klockan halv 11 :P Lät lite invecklat de där men ni fattar :P
Vad händer idag? Jo idag händer ingenting :P Ska träna ikväll annars inge mer vad jag har planerat än :)
Vad ska ni hitta på för skojsigt idag?
Nu ska jag käka frukost! Skriver sen ! :D

 

1 kommentarer

mm

14 Feb 2010 15:29

Hej, mitt hjärta! Hi hi, gäller dagens tema!! Tänker naturligtvis på dig och alla mina andra hjärtan i min underbara familj. - Dagen till ära bjöd jag mf på brunch (frukost/lunch) på restaurang Åtellet i Norrtälje, efteråt tog vi en promenad längs ån, och snart ska vi spela bridge. Detta är min dag. - Läste om såret. Gumman, man kan också prata med någon om "såret", det kanske läker snabbare då. Är otroligt ledsen om någon gör dig illa eller besviken. - Älskar dig - pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej