Underbar jul!

2kommentarer

Guuuud vad nöjd jag är med denna jul!!!! Här kommer lite av vad jag fått i present :D


Digitalkamera!!! :D :D


Böcker :D (sofia fick den ena)


Dif brallor!! :D

Dif Bikini!!! :D


Hörlurar!! :D



Mössor :D


Morgonrock :D Huuuur mysig??? Ni får vrida på huvudet lite ;)

Fick mer grejer också, men inte tagit kort på dem! Är iallafall hur nöjd som helst!! Julen har varit så mysig så, vi åt å tittade på kalleanka, öppna julklappar, sen kollade jag och Sofia på Allt för min Syster :) Det var en väldigt mysig jul!
Idag har vi varit hos farmor och farfar, släkten kom dit och vi fick lite mer presenter :) Vi åt och hade trevligt! Lilla Moa var där också, hon har blivit så stor! Och sååååå söt!!
Kommer kanske lite bilder från det sen :) Nu ska jag prata med Johannes! Puss!

2 kommentarer

tilda

25 Dec 2010 21:45

den där boken verkade bra! :)

Vilken fin blogg du haar!!! :)))

Emma :)

26 Dec 2010 00:04

du har en jätte fin blogg frida :)



gillar dina mjukisar som du fick ;)

Kommentera

Publiceras ej