Syskonkort

4kommentarer

Yoooo!
Ligger här i min säng och har just kollat på julkalendern. Måste säga att den faktiskt lever över mina förväntingingar! Tycker den är asrolig!
Träningen gick väl inte så bra, men jga hade inte väntat mig det heller så... Jag körde inte så mycket, hade svårt och fokusera, ont i halsen å trött. Men fick väl till en och annan helt okej volt.
Imorn ska jag på öppet hus efter skolan, ska kolla på ett gymnasium :) Mitt första öppna hus :) Ska bli spännande, lite nervöst faktiskt.
Syskonkortet på mig och sofia har kommit också :D Är asnöjd! Vi tog ju förut när fotografen var i skolan. Riktigt kul de hamnar på väggen i mitt rum :)
Nu ska jag prata ett trevligt samtal med min älskling! Kisses <3

4 kommentarer

Agnes

07 Dec 2010 22:04

Gud va fint :D

rosie

08 Dec 2010 08:54

Vad fina ni är!Världens finaste syrror! Kram

vivi

08 Dec 2010 11:56

Vilket himla bra kort på er båda!

Kan man önska sig det i julklapp?

Pok

mathilda <3

08 Dec 2010 20:02

Så söta ni är! :3 <3

Kommentera

Publiceras ej