Slapp dag i skolan

1kommentarer

Jaaaaao!!
Fett slapp dag, det är nästan inte en kotte i plugget :P De som var på öppet hus för några veckor sen fick ledigt idag, och det var typ alla utom jag, Agge och Line :P Så bara vi från den klassen här ;) Och några få till från andra klasser i högstadiet. Så man får jobba med vad man vill. As skönt, så slipper man ha en jävla massa rester. Å andra sidan så har jag nästan inget att jobba med :P Så blir en luuuuuugn dag :D I eftermiddag ska jag och Agnes jobba, känns inte så jobbigt idag faktiskt :) Efter ska jag och Micke kolla idol :D Sen får det bli en tidig kväll för jag ska upp tidigt som attan imorn! Klockan halv 5!!!!! Vi ska tävla...
Aja hare bra!


Får bli en gammal suddig bild, hitta ingen

1 kommentarer

Hanna

10 Dec 2010 11:19

JAG SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ HIMLA MKT FRIDA! <3

Kommentera

Publiceras ej