Myyyyysig lördag!

1kommentarer

Heeej bloggen :D
Lördagen e nästan slut, och jag har just avslutat en mycket trevlig kväll med Hannie och Mathilda :D Vi har kollat på film, The Backup Plan, och sen suttit och snackat i typ två timmar :) Mysigt! Något som behövdes tycker jag, vi har inte träffats på så länge. Hoppas det inte tar alltför lång tid innan vi ses igen.
Under dagen har jag varit med Hanna, Mathilda och Sofia. Vi har varit ute i snön och åkt lite pulka å sånt :) Sen var jag hos farmor och farfar lite å träffade lilla Moa som var ute på besök med Roger och Tuula :)
Det var väl ungefär min dag. Nu sitter jag och webbar med min älskling. Saknar han så. Men bara typ två veckor kvar innan vi ses nu, och då ska han var här en hel vecka :)
Hare bra!

1 kommentarer

mamsen

19 Dec 2010 17:14

Nu har jag läst alla dina inlägg och måste ju ärligt erkänna att jag missat det finaste av alla - den där du skriver att du är stolt över oss.

TACK ÄLSKADE SÖTA VÄNN! du anar inte hur glad, rörd och lycklig jag blir över så fina ord.



Puss

Kommentera

Publiceras ej