Lucia

0kommentarer

Idag är det Lucia :D Mys mys, julen är verkligen här nu, det är lite svårt att fatta.
Vi hade lucia tåg idag i skolan, var galet nervös eftersom jag skulle sjunga solo. Men det gick riktigt bra :D Vi visade upp lucia tåget tre gånger och jag tycker det gick jättebra :) Lite otakt de två första gångerna på den första låten men vad gör de om hundra år? ;)
Sen hade vi bara två lektioner, matte och SO. Och jag fick reda på att jag kanske kommer på MVG i religion :D Glaaaad!! :D
Jobbet idag gick riktigt bra, kändes inte jobbigt alls faktiskt :) Var på bra humör och fick jobba mycket med Agnes :)
Nu ikväll ska jag få hjälp med matten av älsklingen :) Har prov på torsdag och procent är verkligen inte min grej. Jag brukar förstå grund kursen iallafall men nu förstår jag inte ens den. Så ska bli skönt att få hjälp.
Sen ska jag prata ett lååååångt samtal med min Hannie, som jag saknar så mycket så!!
Men först, mat!
Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej