Juluppvisning!

0kommentarer

Tjeeeeenare!!
Nu e jag hemma efter en galet bra uppvisning! Alla var jätteduktiga, massa grupper var med och temat var kalle ankas jul :D Så vi var tjurarna i tjuren Ferdinand ;) Och killarna var så himla duktiga! Jag blir så stolt! Dem har utvecklats så himla mycket den här terminen så de är inte klokt! Nästa termin ska vi hårdsatsa på volter och lite svårare saker med dem :)
Tjejerna var superduktiga också! De var snövit å de sju små dvärgarna ;) Jag fick vara häxan :P
Efter så var jag med Micke :D Vi spelade teve spel och spelade lite gitarr :D Sjukt kul å vara med Micke igen! Nu ska vi ses nästa gång på  onsdag så inte så långt emellan :) Han tittade även på juluppvisningen idag också :) Jätteroligt att han ville komma å titta!
Nu är jag trött som satan, så ska väl sitta lite framför datorn sen slagga! Natti natti!!

Kommentera

Publiceras ej