Jullov!!!!

0kommentarer

Juuuuuuuuullooooooovvvvv!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Fan vad skönt! Fri i nästan tre veckor där en utav dem ska tillbringas med min underbara älskling!! Kan det bli bättre??!! ÅÅÅÅ så naaaaajs! Imorn ska jag ta soooovmorgon!!! Me like! Tummen upp för de (Y)
DOCK blev inte avslutningen alls som vi tänkt oss då en buss körde i diket vilket resulterade i att allt blev försenat och vi fick flytta avslutningen till skolan istället....... Inte roligt när det här var min sista julavslutning på Länna skola! Den har varit likadan i alla år och NU, sista året, så blev de inte som det brukade. Sånt stör mig något enormt, jag hatar förändringar och traditioner som bryts! Men det gick bra att spela :) Förutom att det blev rundgång just när jag skulle köra ``solot´´... Lite typiskt. Annars var det felfritt! Blev grymt nervös innan, trodde inte jag skulle bli det. Men gick ju bra :)
Efter åkte jag med Micke till Åkersberga, han handlade julklappar. Trävligt :)
Och nu ikväll så ska jag åka till Jasse och vara där med brudarna :) Myyyyys!! Vi ska se film å mysa :) Love it!
Asnöjd över mina betyg föresten! Jag har inte sänkts i nånting :D Trodde jag skulle sänkas i svenska och engelska. Men icke sa nicke :D Love it!
Nu ska ja strax keka! Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej