Jag pallar inte mer!!!!

1kommentarer

Tjoo!
Måndagen över, skönt faktiskt. Varit en jobbig dag, varit nere och på dåligt humör hela dagen. Orkar inte mer nu över huvud taget, ingen mer skola, ingen mer träning, jag vill bara ha lov och ta det lugnt och slippa tänka. Vi har massor i skolan, två böcker vi ska läsa ut innan jul, innan lovet ska vi ha gjort två matteprov, luciaträningar och visa upp om en vecka, redovisning som ska ske den här veckan, massa små läxor vi får hela tiden, sen tävling nu i helgen, så gäller å prestera så bra så på träningarna. Folk är halv sjuka, ingen tid att bli riktigt frisk, folk e skadade, och jag vet bara inte vad jag ska göra! Såhär har det varit förut med flera tävlingar och grejer på raken och jag pallar verkligen inte! Inte då inte nu. Speciellt inte i slutet på terminen. De värsta är itne att jag inte har tid att plugga och sånt utan att jag inte orkar. Jag har ingen ork, jag vill bara skita i allt och ha lov! Sist det var såhär var väl 1½ år sedan när det var såhär mycket på vårterminens slut. December e nästan ännu värre. Nej förlåt, jag klagar en massa, men måste få ut allting annars kommer jag sprängas.
Förlåt mamma, var absolut inte meningen att du skulle känna att jag bara tycker det är dåligt de du har planerat å jobbat med så länge nu, blir lite mycket bara. Tycker du är jättebra som fixar allt det här trots att du har mycket och göra och vill att du ska veta det!

1 kommentarer

vivi

07 Dec 2010 10:31

Jag förstår precis hur du känner det men håll ut!

Pok

Kommentera

Publiceras ej